Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zaterdag 24 april 2010

Wachten op strijkvelours doe je zo....

Een ganse lading geboortekaartjes, vragen véél bezoekjes en vooral een kadootje met liefde gegeven én gemaakt, zo heb ik het graag en hopelijk de nieuwe mama's ook...de belofte aan mezelf om alle geboortekadootjes zelf te maken doet me al panikeren want het is hier zo druk en dat zal er niet op verbeteren met de aanstaande bouwplannen.
Op véél blogs zag ik die leuke strijkvelours en het lijkt me eenvoudig dus....

....dus kocht ik deze, een stapel t-shirtjes die ik ga versieren voor die nieuwe kleine wondertjes,
maar de strijkelours is nog niet toegekomen dus wachten we.........met flow ( dankzij de tip van Tiene) , die ik eindelijk gevonden heb in de standaard boekhandel, nadat 3 krantwinkels me raar aankeken " wat flow?...nog nooit van gehoord", tis een verademing, want ik ben den Humo een beetje beu wegens de veel om te lezen en te weinig tijd en te weinig happy dingen.


5 opmerkingen:

  1. leuk hé die flow, ik heb hem in delhaize ook al gevonden. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK heb hem vanmorgen gekocht. Die kalender vind ik erg leuk.

    Goed idee, tshirtjes in slaan en ze versieren. ben benieuwd wat je er precies op doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de flow is zalig!!! de tekeningen alleen al!!
    je vraag van het naaiclubje, alles is eigenlijk spontaan verlopen. de helft van het groepje zijn collega's en de rest volgde :-)
    in leuven gaan ze ook iets starten, mss moet je het ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Heb nog maar net je blog ontdekt. Super!
    Die Flow, onvoorstelbaar hé. Daar moeten we iets zoals de Humo niet naast leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik lees em ook graag... ik koop em gewoon in de delhaize.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...