Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 14 juni 2010

De tiramisussen en een broer..


Wat doe je zonder naaimachine?
- jezelf duidelijk maken dat je je naaimachine nog niet kan klaar zijn als de winkel hun sluitingsdag heeft.
- genieten van het eerste optreden van Sepinokkio!
- poseren voor een mooi familieportret met vake.
- genieten van een eerste echt vaderdag-kadootje van Seppe aan papa.
- trainen voor dit; zéér leuk initiatief voor het goede doel. Je legt een parcour af van 36 km, 3 fietsers en 1 loper, je mag zoveel wisselen als je zelf wil. En dit om ter snelst! Vorig jaar namen we deel met de zussen ( broer past voor zijn sportieve zussen ipv doet een vriendin mee) onder de naam " tiramisussen", dit jaar moet nog getraind worden om de tweede plaats van vorig jaar te verdedigen.
- fietsen naar het werk, goed voor de training én het leegmaken van het hoofd ( want dat zit vol op t einde van een schooljaar, kent ge dat?).
- en lijstjes maken wat er moet afgewerkt worden als de naaimachine terug is....

maar het lukt hoor:)

Met liefs

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die foto van jullie 4 met de papa echt prachtig!
    En wat is kleine broer groot geworden. Ik denk dat ik die het laatst zag toen hij nog een luier aanhad... en op een of andere manier blijft dat dan ook zo steken in het hoofd. Shock dus! :-)

    Jammer dat de naaimachine nog niet terug is, maar zo te zien heb je nog wel wat andere dingen om je tijd mee in te vullen :)

    En doetdagoe hee met de tiramisussen. Ik zal duimen. Maar als je voor het goede doel loopt heb je eigenlijk al gewonnen, hoe dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sabine, volgend jaar kunt ge meelopen é, stel dat maar al als doel in uw trainingschema! Goe bezig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...