Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 28 september 2010


Zaterdag heb ik gedanst...maar niet zomaar, we deden mee met de dansgroep met een flashmob ( op een onverawacht moment en plaats beginnen plots mensen te dansen).
De nieuwe bib van Dendermonde werd geopend. En wel 6x werden de nieuwe bezoekers getrakteerd op een dansspektakelke met wel 300 dansers. Het was echt super om de verbaasde gezichten te zien én dan maar happy verder dansen in mijn vast plekje bij de archeologie (?!).
Maar de uitdaging voor mij was...vorige week had ik na 6 jaar dansstilte toch beslist terug te beginnen dansen. Op mijn eerste repetitie werd ik meteen overtuigd om deel te nemen aan de flashmob. Dus moest er vorige week snel snel de dans ingestudeerd krijgen, was gemakkelijk lukte én een goe gevoel gaf!
Ik trakteer jullie wel nog op een filmpje, maar ik wacht nog op een leuk filmpje dat me deze week wordt bezorgd. Dan kunnen jullie de energie eens voelen die je met zo'n dansende bende kan teweeg brengen. Feel the vibe!!!!

Maar zondag stonden er geboortebezoekjes op het programma. Er werden t-shirts gepimt voor alle kindjes die we bezochten én de mama's waren blij, dus ik ook. Want t was weer knippen én ewa prutsen;).

Liefs én shake it!
Leen

6 opmerkingen:

  1. Zo'n flashmob is wel tof om te zien. En geeft waarschijnlijk een enorme kick als je daarin meedoet.
    Maar dat t-shirt met dat handje, is dat flockfolie? If so, hoe doe je dat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik ook wel willen zien,en die energie moet zalig zijn. Ik vroeg me ook af hoe je dat met dat handje doet, gebruik je daar je gewone stofschaar of zo een klein schaartje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het handje stond op het geboortekaartje. Ik heb het kopieert op papier én dan het blad met handje op de flockfolie gekleefd met plakband. Dan een stuk met snijmes en de rest verder uitgeknipt. Dat van dat opkleven heb ik als tip gekrgegen van een andere blogster, maar help wie? Ik weet het niet meer, maar het werkt goed.Maar oh qua fijn gepruts heb ik het even gehad nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan weeral Leen, zowel het dansen als het knutselen. Wat dat laatste betreft zou ik misschien eerder eens een dosis geduld moeten lenen van je, want dat zal wel veel tijd gekost hebben die t-shirts.... maar ze zijn zeer sjiek geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw, goed beziggeweest! En zo'n flashmob lijkt mij inderdaad wel enorm leuk om mee te maken, zowel van aan de zijlijn als in de dansende massa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had het ook wel willen meemaken. Mezelf kennende zou ik meteen meegedaan hebben. (wat natuurlijk niet de bedoeling is van een flashmob, maar enfin)
    Uw flockfolie-creaties lukken goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...