Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


woensdag 13 oktober 2010

Mijn eerste gehaakt mutske!

Ik zag dit mutske bij de oontand én er was een handleiding bij. Ik printe het snel uit en stopte het nog samen met een bolleke wol en een haakpen in mijn valies vorig weekend. Stel je voor dat ik s avonds niets om handen zo hebben, help?!
Toen we rond het haardvuur gezellig zaten kletsen heb ik me er aan gewaagd...een eerste mutske te haken!
Het is wat anders uitgevallen dan de handleiding.
Het is dus nog voor verbetering vatbaar, maar ze zal het wel dragen denk ik.
Stien showt het hieronder met snot en al.

8 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...