Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


donderdag 2 juni 2011

De tetterende tiretten- info

Waaw, wat een leuk initiatief zien we hier!
Zoals overal staan de tiretten naar mijn blog gelinkt, maar "help?!" die nieuwsgierige en geintresseerde madammekes vinden hier niet veel info.
Twee minuten later denk ik weer aan onze blog waar ik nog geen tijd hebt voor gehad. En het logo waar we op wachten. Maar er werd het voorbije jaar wel zeer ijverig en gezellig genaaid in ons clubje en dat is wel het belangrijkste.
Maar toch even dit blogberichtje nog eens.

Wie zijn we?
Meisjes, jonge madammekes, mama's,...die gebeten zijn door de naaimicrobe.
We vinden het gezellig om samen te naaien én te kletsen, vandaar de naam.
We zijn ondertussen met een vaste kern van 15-tal naaisters.

Wat doen we?
Iedereen brengt zijn naaimachine en materiaal zelf mee en werkt aan zijn eigen projectje. Of soms wordt er samen afgesproken wat we eens maken, zoals 6 juni een A-lijn rokje en 15 juni de reversible bag.

Wanneer komen we samen?
We komen ELKE woensdagavond vanaf 19u30 tot 22u30 samen in het buurthuis de wastijne in Dendermone.
Je bent absoluut niet verplicht om elke week te komen.
We peilen gewoon via een doodle met hoeveel we telkens zullen zijn.
Je komt gewoon wanneer je zin hebt, er zijn meisjes die elke week komen, sommige 1x per maand en nog andere enkel in de vakantie. Het kan allemaal.

Praktisch?
We vragen telkens 1 euro om de praktische kosten te dekken. En de kosten voor de overlock die we van Guy's naaicenter uit Hamme in bruikleen kregen (Dankjewel!).
Het buurthuis mogen we gebruiken dankzij de steun van Samenlevingsopbouw.

Heb je zin gekregen na het lezen van dit berichtje? Je bent steeds welkom!
Mail me gerust.
leen_vdathotmail.com

En we hebben 3 blogmadammen in ons midden. Sara, Fien en ik.

En ik beloof het, ik maak werk van de blog en wat verslagje van de komende maand.

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk!!!

    Jammer dat ik niet in de buurt woon, lijkt me ontzettend gezellig om met machientje langs te wapperen en met stof in gang te gaan.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mij lijkt het ook wel wat... Enkel nog de tijd vinden... Ik zit op maandag al op naailes. 't Is natuurlijk bijna groot verlof, en dan is er geen 'school' ;-) Hoe doodle ik mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik wil ook! Da's gewoon op 5min (kruipen!) van mijn deur seg! :D Danku Truus voor de herinnering! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi,

    Ik zou graag eens langs willen komen. Ik naai al enkele jaren en heb ook een blog. http://creastine.blogspot.be/

    Ik probeerde je te mailen maar dat ging niet. Vandaar via deze weg.

    Hopelijk hebben jullie nog plaats voor iemand. Maar ik vroeg mij enkel af waar het is.

    Groetjes
    Christine

    Je kan mij contacteren via christine.allemeersch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...