Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zondag 22 januari 2012

A-lijnkleedjes in alle maten...

....van babyborn-popjes uit de Julesklas tot de jarige Nell.

De kleuterjuf wist niet dat ik graag naai...en toevallig waren "poppenkleedjes" dé tip voor het klasgeschenk.
Stien nam op haar verjaardag dus 3 kleine jurkjes mee naar de Julesklas. Ze zijn volledig omkeerbaar en met velcro-sluitingen, ideaal voor peuterhandjes! Ik verkleinde een ottobre-patroon op t zicht.
Er volgen nog 3 rokjes voor hen, ze liggen rits geknipt, maar helaas nog niet af.





Ook Nell kreeg ook een omkeerbaar kleedje. In weer een zalig petit pan stofje, vind ik.
Meisjes van 3 houden van Hello Kitty, met een beetje flock is dat snel gepimpt.



En de bouw...die schiet goed op.
De gyproc is bijna rond, de vloer in de benedenverdieping ligt er, deze week komen keuken en badkamer,...het einde is stilaan in zicht.


9 opmerkingen:

  1. Amaai zeg, zo'n mini-mini-jurkjes, dat lijkt mij geen sinecure om die te maken ! Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige A-tjes stuk voor stuk! Vooral die met must vind ik de max, toch echt wel een tof stofke hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk eens even op mijn blog. Je krijgt de liebster blog award van mij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo!

    Via via ben ik hier op je mooie blog terecht gekomen.

    Op mijn blog staat een verrassing voor je… Ik heb je een Versatile Blogger Award mogen geven voor je creatieve blog.

    Gefeliciteerd!

    Kijk maar eens voor meer informatie op http://www.studiozakka.blogspot.com

    Als je het leuk vindt mag je de Versatile Blogger Award kopieren naar jouw blog en weer doorgeven aan vijf anderen.

    Groetjes,
    Rosalie (tante Pollewopje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een leuke dingen maak jij en een super leuke blog !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...